مدیریت وب سایت از هر رایانه و پلتفرم در دسترس
نوشته شده توسط : علی پور


4- رئیس سایت از هر رایانه و پلتفرم در دسترس
وردپرس تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوا بر مبنا مرورگر شناخته می‌گردد. طراحی سایت در مشهد این خصوصیت امکانی را برای شما فرهم میکند که با هر دستگاهی که می‌تواند به وب متصل گردد وارد پنل رئیس وبسایت خویش گردید و به راحتی به تغییرات در تارنما خویش بپردازید.

5- عدم نیاز به دستکاری HTML و استعمال از قابل انعطاف افزارهای FTP
وردپرس یک سیستم مدیر یک دست و بی نقص میباشد. برای انجام همه شغل های تارنما وردپرسی مانند ساخت و ساز یک پست بلاگ، نظم دهی متن‌ها، آپلود کردن تصلویر، ساخت و ساز آلبوم برای تصاویر و پوشه های ویدئویی و … هیچ نیازی به بازنویسی کد های HTML و استعمال از اپ های FTP (اپلیکیشن های بارگزاری فولدر روی هایت) وجود ندارد.
این خصوصیت امکانی را مهیا میکند که افراد فارغ از نیاز به داده ها تخصصی از دنیای نرم افزار نویسی و وبسایت خویش را بروزرسانی نمایند.

 

6- پباده سازی بصری به طور کامل قابل دستکاری
همانگونه که وردپرس تحت عنوان یک موتور پشت پرده وب سایت خوب فعالیت میکند، در تولید ظواهر قشنگ کلیه تجهیزات را در مشت شما قرار می‌دهد. شما میتوانید بسته به نوع آرم تجاری و یا این که ادغام رنگ آن وب سایت ورد پرسی را فردی سازی نمایید. این خصوصیت تارنما شمارا در ذهن مخاطبانتان به یاد ماندنی خواهد کرد.

7- توسعه و گسترش قابلیت و امکان های تارنما شما با افزونه ها
وردپرس دربرگیرنده پلاگین هایی میباشد که از روش آن شما میتوانید آلبوم ویدیو، روزنگار حادثه ها، جعبه های شبکه های مردمی و غیره را به وب سایت خویش اضافه نمائید. سیستم رئیس محتوای وردپرس شمارا کار کشته میسازد تا رقابت بازاریابی محتوا را توانمند خیس از پیش ادامه دهید.

به کار گیری از پلاگین ها سرعت بروزرسانی و ساخت‌و‌ساز محتوای شمارا بالا می برد و سبب ساز می‌شود در رقابت از تارنما های هم نوع خویش پیشی بگیرید.

این مقاله رو هم بخونید | 20 رویکرد کسب درآمد از وب
8- سیستم وب لاگ نویسی بی آلایش
همانگونه که در صدر نیز گفته شد وردپرس یک سیستم رئیس محتوا بر اساس بلاگ نویسی میباشد و شناخته گردیده ترین سیستم رئیس بلاگ است. از این رو لحاظ دهی در ذیل پست ها در وردپرس بسیار راحت میباشد و همینطور شما توانمند می‌باشید پست های وب لاگ را در همه صفحه ها تارنما خویش منتشر فرمایید.
شما میتوانید بر حسب نیاز های کسب و عمل خویش پوسته های متنوع و زیبایی را بر روی وب لاگ خویش اجرا فرمایید تا تارنما شما متعدد از سایر رقبایتان به حیث رسد.

9- اکران برخورد گرا

 

یکی مزایای شایان توجه پلتفرم وردپرس این میباشد که میتواند توسعه و گسترش دهندگان اینترنت را قوی سازد که اینترنت سایتی تماما عکس العمل گرا را برای یوزرها پباده سازی نمایند. سیستم وردپرس این تضمین را به طراحان سایت میدهد که وبسایت پباده سازی گردیده بوسیله آن‌ها در همه پلت فرم های مرورگر اینترنت ( مانند موبایل، تبلت و ….) مطلوب با بعدها برگه اکران داده خواهد شد.
مبنی بر پایانی بروزرسانی ها یکی‌از کارداران اصلی در درجه بندی تارنما شما به وسیله گوگل عکس العمل گرایی میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: